1. Principii de protecție a datelor
- Colectarea datelor personale se va face numai în scopurile specificate, explicite și legitime. Datele nu vor fi procesate către terți într-o manieră incompatibilă cu acele scopuri;
- Datele personale vor fi exacte, iar acolo unde este necesar, actualizate;
- Procesarea datelor personale se va face într-o manieră legală, corectă și transparentă;
- Toate datele personale vor fi păstrate confidențial și stocate într-o manieră ce asigură securitatea necesară;
- Datele personale nu vor fi distribuite persoanelor terțe decât în cazul în care acest lucru este necesar în scopul oferirii de servicii conform acordurilor;
- Persoanele vizate au dreptul de a solicita accesul la datele personale, rectificarea și ștergerea acestora, împotrivirea sau restricționarea de la procesarea datelor, cât și de la dreptul de portabilitate al datelor;
2. Datele personale
- Date personale înseamnă orice informație care poate fi legată de o persoană fizică identificată sau identificabilă (persoana subiect).
- Datele personale includ toate tipurile de informații directe sau indirecte (și anume utilizate în legătură cu alte date) ce se referă la persoana subiect, cum ar fi nume, data de naștere, adrese, adrese de e-mail, numere de telefon, etc.
3. Colectarea datelor
Datele pe care le colectăm pot include următoarele:
- Numele și datele de contact (Colectăm numele și prenumele dvs., adresa de e-mail, adresa poștală, numărul de telefon și alte date de contact similare)
- Colectăm parolele, indiciile pentru parole și informații de securitate similare folosite pentru autentificare și pentru accesarea contului.
- Colectăm date despre caracteristicile pe care le utilizați și paginile web pe care le vizitați, cum ar fi cele mai utilizate pagini și timpul petrecut pe site-ul nostru.
- Colectăm date despre dispozitivul și rețeaua pe care le utilizați pentru a vă conecta la produsele noastre. Acestea includ date despre sistemele de operare adresa IP, rezoluția ecranului, detaliile browserului web, setările regionale și setările de limbă.
- Datele contului Dvs., date de bază ale firmei Dvs., cum ar fi : cod fiscal, număr de înregistrare, număr de telefon, email, adresa firmei, datele persoanei de contact.
- Date, înregistrări gestionate în cadrul sistemului "Stocare în cloud" cum ar fi facturi, oferte, activități, produse, liste de preţuri sau alte documente încărcate de dvs.
4. Scopul colectarii datelor
- Pentru a vă putea oferi serviciile solicitate.
- Informarea clienților privind situația facturilor, datelor si/sau serviciile achiziționate
- Trimiterea de notificări și / sau alerte periodice, prin folosirea poștei electronice (e-mail), în cazul în care persoana vizată şi-a selectat această opțiune.
- Pentru a stabili canalul principal de comunicare cu Dvs, pentru a vă identifica ca parte contractantă, pentru a vă permite sa vă autentificaţi.
- Pentru emiterea facturilor pentru serviciile oferite, pentru trimiterea mesajelor importante în legatură cu facturile scadente, amintire plăti, restante sau pentru recuperarea şi solutionarea oricăror incidente aflate în legatură cu furnizarea serviciilor.
- Cu scopul de prelucrare, monitorizare a activităţilor (profilare) şi interacţiune cu site-ul, ETCO financiar SRL trebuie să colecteze în mod automat şi să stocheze următoarele date cu caracter personal: e-mail, număr de telefon, nume, prenume, data naşterii, oraș, județ etc. adresa IP (inclusiv posibila locație), browser, ID de sesiune, device, OS, IP location, timestamps, legate de vizitarea paginii, vizitare pagina, “Like pe Facebook”, vizitat pagina de ajutor.
- Categoriile de persoane vizate sunt vizitatori, utilizatori înregistrați sau clienți ai site-ului, după caz, în funcție de serviciul ales. Datele vizitatorilor vor fi stocate timp de 3 zile, iar cele ale utilizatorilor înregistrati sau clienţi timp de 10 ani.
- Cookie-uri: acest site trebuie să foloseasca cookie-uri “first party” si va da acces lui ETCO financiar SRL la aceste informatii. Acest cookie este plasat de acest site si, prin urmare, poate fi folosit doar în legatură cu acest site. În consecinţă, o legatură între monitorizarea internă a utilizatorilor acestul site şi monitorizarea pe alte site-uri nu este tehnic posibilă prin acest cookie.
- Pentru a te dezabona de la comunicările trimise de ETCO financiar SRL trimite un e-mail la adresa : office@etcofinanciar.ro sau urmează pașii în contul personal.
5. Analiză de utilizare
- Pentru colectarea datelor de analiză folosim Matomo, fostul Piwik, care este platforma lider de analiză open-source.
- Avem o proprietate a datelor colectate de 100% datorită soluției noastre “Host On-Premise” (rularea softului exclusiv pe serverele noastre).
- Pentru a asigura cerințele GDPR, folosim anonimizarea adresei IP.
6. Utilizarea datelor
- Datele personale vor fi utilizate numai pentru scopul în care au fost colectate și vor fi stocate datele doar atâta timp cât este necesar pentru scopurile mai sus menționate.
- Informațiile clientului vor fi stocate pentru o perioadă în conformitate cu reglementarile fiscale, pentru oricare din scopurile de colectare a datelor (pct. 4), menționate mai sus.
- Accesul la datele personale este strict limitat personalului ETCO financiar SRL, asociaților care dețin autorizația necesară și nevoia clar definită pentru utilizarea datelor.
- ETCO financiar SRL îşi rezervă dreptul de a nu sterge informaţii sau evidenţe personale, dacă este obligat de lege să păstreze acele informaţii sau acele evidenţe.
7. Securitatea procesării
Vom procesa datele în mod sigur, vom aplica și menține măsuri tehnice adecvate pentru a proteja datele personale împotriva distrugerii sau pierderii accidentale sau ilegale, alterare, divulgare sau acces neautorizat, în mod special atunci când procesarea presupune transmiterea datelor printr-o rețea atât cât și împotriva oricărei alte forme de procesare ilegală.
Întrebări legate de securitatea datelor personale pot fi trimise către ETCO financiar la adresa de email office@etcofinanciar.ro.
8. Accesul și rectificarea sau ștergerea datelor personale
- Clienții au dreptul de a solicita în orice moment accesul la: rectificarea, portabilitatea, ștergerea sau restricționarea procesării datelor colectate.
- Pentru păstrarea datelor personale actualizate, recomandăm utilizatorilor să ne informeze despre orice schimbare sau discrepanță.
Pentru vizualizarea sau modificarea datelor personale sau pentru a obține informații legate de datele personale ( dacă la solicitarea unui terț, am stocat sau am prelucrat oricare din datele dvs. cu caracter personal ), vă rugăm contactați DPO la adresa de email : office@etcofinanciar.ro prin cerere semnată și datată.
Cerere semnată și datată.
9. E-mailuri de marketing și de notificare
ETCO financiar are dreptul să trimită clienților e-mailuri de marketing, și de notificare cu consimțământul acestora. Această formă specifică de consimțământ trebuie dată în mod liber, informată specific și precis.
Clienții vor avea mereu dreptul de a obiecta, la cerere și fără costuri, asupra procesării datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct, fără a trebui să furnizeze justificări concrete. Odată ce clientul și-a exprimat dezacordul, datele personale ale acelui client nu vor mai fi procesate pentru marketing direct.
E-mailurile de marketing conțin informații pe care le considerăm interesante pentru client, promoții și oferte de ultimă oră legate de serviciile noastre.
10. Plângeri
- Clienții au dreptul să adreseze o plângere legată de procesarea datelor lor personale. Toate întrebările și plângerile vor fi prelucrate de către DPO în timp util și în concordanță cu procedurile interne.
Plângerile pot fi trimise la ETCO financiar SRL, la adresa de e-mail : office@etcofinanciar.ro
- În cazul improbabil în care clienții au suferit daune din cauza încălcării drepturilor conform politicii de protecție a datelor personale și ETCO financiar nu a tratat plângerea în mod corespunzător, clienții au posibilitatea de a trimite o plângere autorității superioare( ANSPDCP ).
11. Modificări ale acestei politici
Această politică poate fi actualizată de câte ori se consider a fi necesară, de exemplu în urma modificării legislației relevante sau schimbării structurii corporative în cadrul ETCO financiar SRL.
În cazul în care se fac modificări ale acestui document, clienții vor fi notificați pe e-mail sau prin intermediul website-ului înainte ca schimbările să intre în vigoare.
Încurajăm clienții să verifice periodic această pagină web, pentru a fi informați despre ultimele noutăți în ceea ce privește politica noastră de confidențialitate.